PRESSEMELDING AB Dogman 14.07.2017

Dogman åpner konseptbutikk i Oslo
Et målrettet arbeid når det gjelder produktutvikling, organisering og logistikk har resultert i stor fremgang for Dogman de siste årene. Som et ledd i arbeidet med å ruste virksomheten enda mer for fremtiden, åpner de nå sin første konseptbutikk i Norge.

«Ambisjonen med egne butikker er å styrke varemerket enda mer, både for bedriften og forhandlerne. Vi foredler samtidig vårt eget franchisekonsept «Venner for livet» og tilbyr de frittstående dyrebutikkene en mulighet til å stå imot konkurransen mot de større kjedeetableringene», sier Pierre Olofsson, administrerende direktør hos Dogman.
Det å åpne en egen konseptbutikk er også en viktig strategisk beslutning for å kunne bygge opp en egen kundedatabase og lære seg mer om forbrukerne og deres kjøpeadferd.

«Den samlede erfaringen vil vi formidle til både forhandlere og de butikkene som har valgt å knytte seg til Venner for livet-konseptet vårt. Det vil gjøre både oss og dem vi samarbeider med enda mer konkurransedyktige», mener Pierre Olofsson.
Den nye konseptbutikken åpner 17. august 2017 i Østerås utenfor Oslo. På drøyt 800 kvadratmeter vil hele Dogmans produktsortiment eksponeres sammen med andre utvalgte varemerker. Butikken blir ikke bare en optimal handleopplevelse for alle husdyreiere, den blir også en inspirasjonskilde og møteplass for forhandlere og deres ansatte. Under ett og samme tak kan kundene se hele sortimentet slik det er tenkt å eksponeres.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du kontakte: Pierre Olofsson, administrerende direktør, AB Dogman Tlf. +46 42 44 22 256, mob. +46 701 08 80 90, e-post pierre.olofsson@dogman.se

Dogman AS

Bronsgatan 10